Få 10% ved køb af 5 eller flere eksemplarer

KvaN 101 – Målstyret undervisning

65,00 DKK

22 på lager

-
+

Beskrivelse

Tidsskriftet findes kun på e-reolen.

Hvad skal eleverne lære? – og lærer de rent faktisk det, de skal? Og hvordan evaluere for at skabe god læring? Med de nye Fælles Mål er kravet om målstyret undervisning blevet større. Temanummeret støtter den studerende og læreren i at blive bedre til at leve op til de nye krav. Erfarne praktikere giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde på denne måde, og teoretikere tydeliggør den bagvedliggende tankegang – kritisk analyse kombineres med konstruktive beskrivelser. Vejledning i forståelse af de nye mål bliver kombineret med forslag til konkret praksis.

I dette tidsskrift kan du læse følgende artikler:
Andreas Rasch-Christensen: Mål for elevers læring
Lise Vogt: Meningen med de nye Fælles Mål
Trude Slemmen og Dag Johannes Sunde: Vurdering for læring i praksis
Rasmus Ulsøe Kær og Thomas Binderup: Læringsmålstyret undervisning og databaseret dialog
Conny Hvidberg: Målstyret læring i praksis
Karen Marie Hedegaard, Torben Nørregaard Rasmussen og Steen Simonsen: Kan man have noget imod målstyret undervisning?
Lene Tanggaard: Dræber læringsmål kreativitet?
Dorte Marie Søndergaard: Faglighed, trivsel og klasseledelse
Jens Raahauge: Der er menneskevid forskel på halvdansk og halfdansk

Udgivelsesår 2015

Yderligere information

Vægt 0,18 kg

Du kunne også være interesseret i