Tidsskrifter    Bogudgivelser    Abonnement    Tilbud    Om Kvan  
Min konto   Indkøbskurv   
  Om KvaN  
 
Kontakt kontoret
Om KvaN
FAQ
Redaktionen
eReolen
Vedtægter
Årsrapporter
Cookies
Betingelser

 
     
 
FAQ

Q: Jeg har ikke modtaget mit tidsskrift?
A: Hvis du modtager tidskriftet KvaN og flytter - hvilket jo sker for mange studerende - så skal du selv indberette det til os på mailen info@kvan.dk, da vi ikke har mulighed for at hente oplysningerne ned. Det er vigtigt at du husker dette. Det sparer både dig og KvaN's lille kontor for meget besvær.
   
Q: Jeg ønsker ikke længere at være abonnent. Hvordan afmelder jeg mig?
A: Skriv en mail til info@kvan.dk med dit navn og adresse. Så sørger vi for at afmelde dig.
  
Q: Hvor lang leveringstid er der?
A: Leveringstiden er mellem to og fem arbejdsdage. Udsvingene skyldes blandt andet at KvaN ikke er bemandet alle ugens fem arbejdsdage.

Q: Er der mulighed for at få et undervisereksemplar? 

A: Foreningen KvaN er i forvejen en non-profit forening og yder ikke mere rabat end de 10 % rabat man får hvis man bestiller fem (eller derover) eksemplarer af bøger og tidsskrifter. Det være sig både fem af samme titel og fem forskellige. Et abonnement er også en mulighed.
  
Q: Jeg har ikke Dankort. Kan jeg købe fra Kvan på andre måder?
A: I vores webshop betaler man med Dankort. Hvis du ikke har adgang til et Dankort, kan du betale med et girokort, som vedlægges forsendelsen. Du sender  blot en mail med din bestilling til kontoret, så vil din ordre blive ekspederet hurtigst muligt. Der kan dog gå lidt længere tid ved denne bestillingsform. Det koster ikke ekstra, men portoen beregnes ud fra din aktuelle bestilling (normalt vil den være 40 eller 60 DKK).
  
Q: Kan man betale med digital faktura (EAN) ?
A: Du kan under menuen “Offentlig Institution” lave en ordre som opkræves via digital faktura. Du skal blot udfylde alle felter. Bemærk at vi ikke kan se dine varer i webshoppen, når du bruger denne metode. Derfor skal du skrive hvad i ønsker at bestille I feltet “bestillinger”. Det vil normalt ikke tage længere tid ved denne bestillingsform. Det koster ikke ekstra, men portoen beregnes ud fra din aktuelle bestilling (normalt vil den være 40 eller 60 DKK).

Q: Er det muligt at have abonnement med digital faktura?
A: Det er muligt at blive abonnent og betale et abonnement via EAN-nummer. Du skal blot skrive en mail til os på info@kvan.dk. Det er dog vigtigt at understrege at det er abonnentens eget ansvar at indberette eventuelle ændringer af EAN-nummer. 

   
Q: Kan man få rabat når man handler hos KvaN?
A: Ja, du kan få 10 % rabat hvis dubestiller fem (eller derover) eksemplarer af bøger og tidsskrifter. Det være sig både fem af samme titel og fem forskellige.
   
Q: Er der mulighed for at få et godt tilbud hvis man bestiller et stort parti?
A: Foreningen KvaN er i forvejen en non-profit forening og yder ikke mere rabat end de 10 % rabat man får hvis man bestiller fem (eller derover) eksemplarer af bøger og tidsskrifter.  Det være sig både fem af samme titel eller fem forskellige.
  
Q: Er det muligt at afhente en vare og spare fragten?
A: Ja det kan man. Er du studerende på Campus C i Aarhus kan du efter aftale med kontoret spare fragten på en bestilling ved selv at afhente den. Vi tager imod mobilepay og kontanter. Det skal understreges at dette kun sker efter aftale med kontoret og at vi ikke altid kan levere lige så hurtigt som posten. Kontoret har ingen faste åbningstider.

Q: Hvorfor tager KvaN’s kontor ikke telefonen?
A: Vi har på KvaN kun to medarbejder. Dette passer til forlagets størrelse og er med til at holde prisen på din varer nede. Medarbejderne er selv lærerstuderende og har ikke nogen fast kontortid. Send os hellere en mail på info@kvan.dk, så vil vi besvare dig indenfor et par dage.


Udskriv denne side